trust

Hej på er!

Idag så har jag haft en massa saker att ordna, är ännu inte klar så kommer inte bli uppdatering förens ikväll. Ledsen för det men ni kan väl kommentera då i just det här inlägget, vad ni vill att jag ska skriva om ikväll. Vill tacka er tusen gånger om för alla fina kommenterar. Jag blir så glad. Sen så ber jag er alla som följer min blogg, jämför inte erat liv med mitt. Alla jobbiga situationer i ens liv, stora som små, är jobbiga. Man ska aldrig jämföra sig med hur andra har det. Som nu. Fått många mail där ni skriver att ni läst min blogg o får dåligt samvete över hur bra ni har det. Få inte det! Va istället glada för det ni har, och att ni mår bra och är friska. Ta hand om varandra så hörs vi ikväll!

 

2011-01-10 @ 15:13:35 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: ronja

berätta vad som hände efter du avsluta kontakten med din mamma.. vad som händer efter ?

kram

2011-01-10 @ 15:56:15
URL: http://aronjap.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0