sov gott

Hade tänkt att försöka sova nu då jag ska upp tidigt imorgon. På morgonen så har jag ett "möte" med soc först som inte alls kommer vara länge vad jag förstod. Sedan ska jag vidare till en tjej som hjälper mig att styra upp lite saker i mitt liv just nu, planering osv. Sen så kommer jag åka till Uppsala och hälsa på min gamla fostermamma och hennes son. Ska bli riktigt kul! Få komma ut, träffa dom oh ja..se hur det är nu. Hoppas nu iallfall att jag ska få någon sömn. Fick nya sömntabletter utskrivna idag. Ett annat recept som ska "hjälpa" mer än dom förra jag fått. Åt tidigare Propavan men jag kunde stoppa i mig 10 st utan att jag kände minsta lilla. Har nu några andra så blir ett litet test idag. Jag skriver mer imorrn, godnatt!
2011-01-11 @ 00:28:05 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0