no update

Inte blivit så mycket skrivande idag tyvär. Det är ju lättare att läsa än skriva om man säger så. Det tar på mig när jag skriver om allt. River upp gamla, dåliga minnen som jag försökt gömma och glömma hela mitt liv. Men det är mitt val att göra det här, jag har valt att ta tag i det. Vill bara att ni ska veta att om jag uppdaterar ibland med långa mellanrum så kan det vara så att jag inte orkar just då. Lite rörigt hemma just nu också. Men jag lever! :)

2011-01-09 @ 23:42:50 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Malvina Porsmyr

Fyfan, jag sitter här och gråter. Har läst alla dina inlägg nu, och kan inte sluta gråta. Du är hur stark som helst som klarar det här. Du är stark, du är en vacker person. Kom ihåg det. Låt ingen få trycka ner dig, du är värd ett bra liv. Jag förstår hur dålig du mår, jag förstår dig verkligen. Du är hur stark som helst, om jag skulle vara du så skulle jag redan varit död. Jag skulle seriöst ha tagit livet av mig första dagen allt hände, det där med ''V'' och så. Hoppas att du vet att jag hejjar på dig, jag står på din sida vad som än händer. Du är en tjej, en tjej som är värd ett bra liv. Du förstår inte hur synd jag tycker om dig, men som sagt. Låt ingen eller inget trycka ner dig!

Själv så är jag bara elva år, och börjar gråta när en kompis säger något taskigt. Sen när jag läser det här, OMG. Vad dum jag känner mig, som tycker att mitt liv ibland är värdelöst. Och sen så kommer jag till din blogg. Du är underbar som klarar med allt det här! Hoppas allt löser sig, kom ihåg att jag står på din sida, vad som än händer!

Kram =)

2011-01-10 @ 00:53:32
URL: http://malvinadenfina.blogg.se/
Postat av: felicia.

jag har bara en fråga..

har du anmält V nu? :)

2011-01-11 @ 19:25:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0