Dagboken

Ni ville se mer ur min dagbok. Jag kan säga såhär, jag kommer inte visa allt. Det finns vissa saker jag aldrig skulle berätta för någon. Det finns detaljer jag inte skriver ut. Det finns så mycket jag inte vågar än.

Jag fotade med min "nya" mobil en bild jag ritat när jag inte var gammal alls. Kanske var 9 år haha. Vet inte om ni ens ser vad det är men kan förklara. Det var en natt då det var bråk, precis som vanligt. Jag var så trött på allt, jag orkade verkligen inte. Jag satt uppe och ritade en "plan" som jag hade på hur jag skulle ta livet av mig. Så hade jag ritat bilden , en tunnelbana om ni kanske ser det..sen gången man går o ja..
Såhär psykiskt förstörd hade jag blivit. Tänker inte lämna ut texten här, men det var såhär jag höll på. Var så trött på allt. Det ända jag tänkte på var hur jag kunde slippa allt, hur det skulle vara att få "leva på andra sidan".





2011-01-10 @ 18:36:15 Min historia Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0