Alive

Jag lever för er som undrat. Fått väldigt mycket mail om frågor, personer som vill prata och de som vill att jag ska fortsätta blogga...men jag vet inte. Mycket saker har hänt nu under kort tid. Saker som jag ännu inte hunnit smälta. Blev även kontaktad av en tidning som fått nys om min blogg som vill att jag går ut med detta "in public". Precis det sista jag ville med det här. Kanske ska fortsätta skriva mina egna dagbok, för mig själv. Äsch jag vet inte...


2011-02-24 @ 12:11:37 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Sassa

Nej det tycker jag verkligen inte du ska göra , alla vi står på din sida speciellt jag.

Följer din blogg dag som dag!

2011-03-03 @ 12:47:47
URL: http://thegirlwhotry.blogspot.com/
Postat av: ronja

Håller verkligen med Sassa... tycker inte du ska avsluta din blogg! har den som favoriter och klickar in på den varje dag!

kram

2011-03-26 @ 23:43:23
URL: http://makesomenoiice.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0